Opis
Trop jest zespołowym instrumentem metodycznym stymulującym przede wszystkim rozwój kompetencji interpresonalnych i umiejętności pracy w grupie oraz umiejętność budowy wspólnoty celu. Celem tropów jest także wzmocnienie funkcjonowania w gromadzie/drużynie systemu małych grup. Tropy zuchowe to odpowiednik sprawności grupowych.
Trop można zdobywać, poznając na zbiórkach okoliczne galerie, muzea i ciekawe zabytki,
poszukując lokalnych ciekawostek, legend czy tajemnic, uczestnicząc w grach terenowych
i poszukiwaniach skarbów.
Trop przeznaczony raczej dla starszych zuchów, które lepiej sobie poradzą z rozwiązywaniem
logicznych zagadek i łączeniem faktów.
historyczne.
2. Poznaliśmy przygody Pana Samochodzika, czytając książki lub oglądając film.
3. Jeździliśmy wehikułem Pana Samochodzika.
4. Szukaliśmy skarbu Templariuszy, odwiedziliśmy Wyspę Złoczyńców i Niesamowity Dwór.
5. Założyliśmy „Księgę strachów”.
6. Odnaleźliśmy w swojej okolicy zapomniane miejsca historyczne.
7. Odwiedziliśmy muzeum, skansen, zamek lub inny zabytek.
8. Założyliśmy Ligę do Walki z Hałasem.
9. Braliśmy udział w wykopaliskach archeologicznych.
10. Odszukaliśmy zaginione dzieł sztuki.
Bajarz/Bajarka, Geoposzukiwacz/Geoposzukiwaczka, Łamigłowa, Miłośnik/Miłośniczka sztuk pięknych,
Przewodnik/Przewodniczka po…
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.